English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Particip la Webstock

Pe 28 Septembrie are loc a cincea editie Webstock. Conferinta va aduce un mix al celor mai eficiente instrumente, strategii de promovare si oportunitati din zona digitala, social media, advertising si web completate de informatii de ultima ora despre tehnologiile si aplicatiile din domeniu.

Eu am fost foarte incantata cand am primit invitatia de participare si va spun ca abia astept sa ajung la conferinta pentru a afla ultimele noutati din domeniu si sfaturi utile pe care sa le aplic pe blog. Daca nu reusiti sa ajungeti, evenimentul va fi transmis si live on-line.

Ne vedem acolo!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

  1. as fi vrut si eu sa particip insa lucrez pana la 4 jum si nu am cum :( ce rau imi pare :-<

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...