English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 25 septembrie 2012

Matasea - secretul parului tau

Ieri a avut loc lansarea Biosilk in farmacia Sensiblu din AFI Palace Cotroceni. Biosilk este o linie de ingrijire profesionala a parului pe baza de matase. Aceasta contine 17 din cei 19 aminoacizi ai firului de par, avand astfel cea mai apropiata structura fata de acesta.

Pe langa proteinele de matase produsele contin si extracte botanice care hidrateaza si ofera stralucire pentru fiecare tip de par. Sistemele de ingrijire Biosilk combina tehnologii americane avansate cu matase naturală pura, care patrunde in cele 3 straturi ale firului de par, reparand zonele uscate si sigiland cuticula. Impreună cu extractele botanice, asigura o stralucire incredibila si protectie impotriva razelor solare UVA/ UVB.
Produsele ne-au fost prezentate de catre Rocky McCormick, Art Director la Farouk Systems si de catre Gina Aron, trainer international Beauty One. Pentru a ne convinge de calitatea produselor am asistat la o serie de demonstratii.
Pentru a ne arata cum functioneaza spray-ul pentru protectie termica Rocky a ales o participanta si i-a aplicat pe o mana o cantitate de spray in timp ce pe cealalta a lasat-o ca atare. Si apoi a indreptat uscatorul catre mainile doamnei. Dupa cateva secunde aceasta si-a tras mana fara spray de protectie termica, dar pe cealalta a putut sa o lase sub actiunea uscatorului. La final mana cu spray era rece, iar cealalta era fierbinte. Deci produsul chiar actioneaza si are grija de parul nostru.
De asemenea, am vazut cum se aplica samponul uscat si cum acesta nu lasa urme albe pe par. Exact ceea ce ai nevoie de la un astfel de produs!
La eveniment participantele au fost coafate de catre Rocky, iar parul lor a fost rasfatat cu produsele Biosilk. Am aflat ca acestea sunt numarul 1 in SUA (produsele sunt fabricate in SUA) si numarul 3 la nivel mondial. Asa ca m-am bucurat foarte mult ca aceste produse au ajuns in sfarsit si la noi!
Cele 3 game de sampon si balsam sunt formulate pentru hidratare intensa, pentru volum si pentru ingrijirea tuturor tipurilor de par (sistemul Silk Therapy). In rest, produsele sunt create pentru necesitatile parului si incadrate in 6 categorii - silk, cleanse, condition, revive, style, finish, pentru a te orienta mult mai usor spre produsul dorit.
Care au fost produsele mele preferate?
A fost greu sa aleg produsele preferate deoarece toate mi s-au parut interesante, dar ma voi limita la 5 (!) - tratamentul leave-in Silk Therapy, samponul uscat, spray-ul pentru protectie termica, spray-ul pentru stralucire si produsul minune Silk Therapy 17 Miracle leave-in.

Primul tratament mentionat l-am testat deja dupa ce am primit un mini produs la Cosmetics Beauty Hair si pot sa va spun ca lasa parul matasos si hidratat. Apoi, am fost incantata de samponul uscat deoarece se aplica foarte usor, nu incarca parul, nu lasa urme albe, indeparteaza toate mirosurile din par (asa ca daca nu doriti sa spuneti nimanui despre noaptea trecuta din club, parul vostru nu va va trada - mirosul de fum de tigara va disparea ca prin minune) si (ceea ce n-am mai intalnit la alt produs de acest gen) poate fi folosit 2-3 zile la rand.
Despre spray-ul pentru protectie termica v-am povestit deja putin mai sus, iar despre spray-ul pentru stralucire o sa va spun ca lasa un par superb, lucios si neincarcat. Dar cel mai interesant produs mi s-a parut Silk Therapy 17. De ce 17? Pentru ca aduce 17 beneficii pentru parul nostru si anume:

  1. hidrateaza instant parul si pielea (da, poate fi folosit si pe piele);
  2. ofera volum si textura;
  3. controleaza si defineste buclele;
  4. reconstruieste si repara parul uscat si deteriorat, dar si pielea;
  5. intareste firul de par;
  6. ingrijeste parul si pielea terne si le readuce la viata;
  7. netezeste cuticula firului de par;
  8. impiedica electrizarea si disciplineaza parul;
  9. previne varfurile despicate;
  10. opreste ruperea/caderea parului;
  11. sigileaza firul de par;
  12. protejeaza culoarea pentru parul vopsit - aceasta va rezista pentru un timp mai indelungat;
  13. protejeaza parul si pielea de poluare si de factorii daunatori din mediu;
  14. ofera protectie termica pentru uscarea parului;
  15. ofera protectie termica pentru utilizarea placii si a ondulatorului;
  16. lasa parul moale si matasos, dar actioneaza la fel si asupra pielii;
  17. ofera o stralucire incredibila. 

Asa ca pe mine chiar m-a convins! Este trecut deja pe lista de cumparaturi.
Produsele Biosilk sunt disponibile exclusiv in farmaciile Sensiblu selectionate incepand cu data de 1 Septembrie. Asa ca va invit sa le descoperiti si voi si sunt convinsa ca veti fi incantate de rezultate!

Si sunt curioasa ce va tenteaza cel mai mult din aceasta gama? Eu stiu deja ca le vreau pe toate!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

  1. Cand e vorba despre produse pentru ingrijirea parului sunt prima. am citit descrierile facute de tine la aceste produse si am sa incerc si eu cateva. As vrea si eu sprayul pentru protectie termica si as incerca si un sampon/balsam.

    Multumim de sfaturi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...