English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 26 septembrie 2012

Dupa doua saptamani, m-am indragostit!

In luna August am avut placerea pentru 2 saptamani sa ma joc cu un aparat Nikon P510. Va si povesteam despre acest lucru aici. Si dupa cum ma asteptam a fost dragoste la prima vedere (sau la prima poza, dupa cum doriti sa spuneti).

Aparatul este semi-profesional, facand parte din categoria Coolpix P. Mi-a placut foarte mult calitatea pozelor de pana la 16 megapixeli (va puteti da seama de aceasta urmarind articolele din acea perioada care au mentiunea "Pozele din acest articol au fost facute cu aparatul Nikon P510"), zoom-ul extraordinar de 42x (cel mai mare zoom integrat pana acum intr-un aparat foto Coolpix) si unghiul larg al obiectivului (24-1000 mm).

Meniul este foarte usor de utilizat si iti ofera tot ajutorul de care ai nevoie. Pozele pot fi facute in 16 moduri de scena, fiind necesar doar sa o alegi pe cea potrivita situatiei si mai mult aparatul face poze 3D si poze panoramice. Ce mai, pur si simplu nu ma mai puteam desparti de el!

Un alt aspect care mi-a placut la acest aparat a fost ecranul LCD de 7,5 cm cu posibilitate de inclinare ce ajuta la obtinerea fotografiei perfecte din orice unghi. In plus, aparatul inregistreaza video Full HD cu sunet stereo si are si un GPS incorporat (ceea ce il face perfect si pentru concediu).

Iar pentru retusarea fotografiilor puteti apela la meniul dedicat unde gasiti o serie de efecte pentru poze, printre care efecte filtru, culoare selectiva (pozele pot fi facute inca de la inceput utilizand optiunea de culoare selectiva, respectiv in alb-negru cu evidentierea unei singure culori) sau efect de stele pentru zonele luminoase.

De asemenea, aparatul este foarte usor de manevrat si imi place foarte mult design-ul sau. Recunosc ca m-am simtit foarte bine aparand la evenimente cu un astfel de aparat!

Asa ca pentru necesitatile mele, P510 s-a dovedit a fi perfect, iar acum stiu sigur care imi doresc sa fie urmatorul meu aparat! Dar parca as vrea sa fie rosu.

Mai multe detalii despre el gasiti aici.

Care este aparatul vostru preferat?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

  1. eu am fujifilm FINEPIX hs20EXR.Sunt foarte multumita de el,doar ca nu stiu daca am descoperit macar jumatate din ce stie el sa faca:)) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi strand bani pentru Nikon D3000,e perfect pentru ce vreau eu..streetstyle,dar nu vreau sa-l iau inainte sa fac cursuri de fotografie,un aparat bun are nevoie si de un fotograf cat de cat ok.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...