English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 31 august 2012

Un miracol pentru parul meu

Va vine sa credeti ca parul meu poate straluci astfel?

Sincera sa fiu, nici eu nu as fi crezut ca poate arata asa! Adica da, sanatos este, stralucitor este, dar niciodata pana acum nu a mai fost chiar atat de lucios! Si acum sa va spun micul meu secret. Numele lui este L'Oreal Miracle Instantane Color-Vive.
Produsul este disponibil in 3 variante - pentru stralucire, pentru reparare in profunzime si pentru parul vopsit. Eu il am in ultima varianta si am fost foarte multumita de el! Il folosesc deja de ceva vreme, iar rezultatele sunt vizibile!

Ce scrie pe produs?
Tratament par pentru par colorat sau cu suvite - Experimenteaza ingrijirea parului miraculoasa dupa fiecare samponare.

Secretul unei culori irezistibile
1. Protectie celula cu celula
Formula ultra-fondanta a Miracolului Instantaneu Color Vive imbogatita cu concentrat nutritiv si filtre UVA/UVB fuzioneaza din momentul aplicarii cu fibra capilara si patrunde imediat in firul de par colorat pentru a-l proteja de agresiunile exterioare.

2. Transformare imediata a firului de par
Veti simti instantaneu transformarea sub degetele dvs.: culoarea parului este evidentiata, reflexiile sunt stralucitoare, parul devine incredibil de matasos la atingere.

Mod de utilizare
Tratamentul se aplica dupa samponarea parului de la radacini pana la varfuri. Nu trebuie sa va faceti nicio problema, produsul nu incarca parul chiar daca este aplicat pe radacini! De asemenea, el actioneaza imediat si puteti clati parul fara timp de asteptare. Acest lucru este minunat pentru fetele cu par lung sau pentru cele care nu au rabdare sa astepte pana la 10 minute pentru ca produsele pentru par sa isi faca efectul.

Eu am utilizat produsul in general dupa aplicarea samponului si a balsamului, ca actiune a unei masti-tratament. Dar l-am aplicat si direct dupa samponare si rezultatele au fost la fel de bune. Asa ca ramane la alegerea voastra daca doriti sa renuntati la balsam sau daca il mentineti in rutina voastra de ingrijire.

Textura si miros
Produsul are un miros placut, specific gamei Color Vive, care se pastreaza in par. Textura sa este usoara, de tip masca si nu incarca firul de par. Tratamentul hidrateaza in profunzime parul si il lasa moale si usor de descurcat.

Ambalaj si cantitate
Produsul este ambalat intr-un recipient de 200 ml si poate fi utilizat 12 luni de la deschidere. Este necesara o cantitate mica de produs la o aplicare deoarece el se distribuie usor si uniform pe toata lungimea parului. Eu am folosit produsul de aproximativ 10 ori si inca mai este putin in recipient.

Lista de ingrediente

Deci care este miracolul?
Stralucire, hidratare, reparare, protectie UV, antioxidanti, rezultat instantaneu ... si toate acestea intr-un singur produs!

Il voi mai cumpara? Cu siguranta!

Voi l-ati incercat pana acum?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

15 comentarii:

  1. Ma bate si pe mine gandul sa incerc acest produs.Deocamdata folosesc balsamul si masca cu arginina.Imi poti spune te rog la ce pret este ?Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur! Este 29 de lei. Si mie mi-a placut samponul cu arginina :)

      Ștergere
    2. L-am gasit in Real cu 20 lei, la promotie si...mi-am luat si eu:). Multumim pentru pont

      Ștergere
  2. dar chiar arata bine...daca as fii vazut la tv nu as fii crezut...dar arata oauuu pe parul tau..trebuie sa il incerc si eu! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ma credeti nebuna, dar nu-mi plac produsele loreal...imi place foarte mult parul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar arata bine parul tau! te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, sold! Arata genial, nu pot sa cred ca un produs de acest fel poate avea un asemenea efect.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu este deloc scump.Il voi incerca si eu! Rezultatele sunt super :) Si ador culoarea parului tau! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. eu sunt vopsita saten inchis si nu a facut minuni in ceea ce priveste stralucirea.deocamdata mi se pare ca e doar un simplu balsam,descalceste frumos si are un efect usor de indreptare si cam atat. nu isi justifica cei 29 de lei,parerea mea.

    Cristina T

    RăspundețiȘtergere
  8. buna! ai un award de la mine aici:http://acoffeeaddicttriestoblog.blogspot.ro/2012/09/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar ca WOW! Il vazusem si eu in supermarket si nu l-am luat pt ca ingredientele pareau asa "ciudate", mi se parea ca ar fi plin de emolienti si nimic benefic,niciun extract de ceva,acolo:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaa, chiar straluceste frumos parul tau!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu mi-am luat masca din aceeasi gama, pentru par vopsit. O folosesc o data pe saptamana si chiar mi se pare ca am varfurile parului mult mai hidratate (eu am parul ondulat si cam aspru la varfuri). Nici nu stiam ca exista tratamentul de care ai scris tu. Cred ca o sa-l incerc dupa ce termin masca L'Oreal.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...