English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 15 august 2012

Detalii din garderoba unei frantuzoaice

Deoarece vara este pe sfarsit, iar toamna se apropie cu pasi repezi sunt convinsa ca doriti sa stiti care sunt tendintele din noul sezon. Am avut placerea sa particip la lansarea noii colectii La Redoute si pot sa va spun ca veti gasi cu siguranta ceva pe gustul vostru in acest sezon.
Cele 3 directii principale ale colectiei sunt Chic Rock, Noblesse Quotidienne si Ethnic Remix.
Colectia Rock Chic contine piese din piele, rochii cu accente inedite, pantaloni skinny, fuste conice sau jachete biker. De asemenea, intalnim detalii din voal sau matase, iar culorile abordate sunt auriu, bronz, cupru, negru, maro sau visiniu. Per total o colectie plina de stil si eleganta, dar totodata foarte indrazneata!
Colectia Noblesse Quotidienne este plina de eleganta si de culoare. Bluzele sunt largi si comode, iar fustele sunt tip creion si pline de personalitate. De asemenea, se remarca tricotajele, iar lejeritatii in purtare i se acorda o importanta foarte mare.
Cea de-a treia directie, Ethnic Remix, este caracterizata de tricotaje lejere si imprimeuri etnice. Materialele utilizate sunt lana, casmirul, mohairul, blana, bumbacul catifelat, tricotajele si tweed-ul, iar culorile se regasesc in gama de maro si gri, dar intalnim si accente de albastru, visiniu sau argintiu.
Colectiile au fost prezentate ca si cand ne-am fi aflat in apartamentul unei femei, in care gasesti toate piesele imprastiate pe pat sau agatate pe umerase, concept care mi-a placut foarte mult. Astfel am facut cunostinta cu noua colectie intr-un mod mult mai personal si m-a incantat faptul ca piesele puteau fi si probate.
Intreaga noua colectie o puteti vedea aici.

Care din cele 3 tendinte v-a placut cel mai mult? Preferata mea este Rock Chic si imi voi comanda cu siguranta fusta de piele! Mi se pare superba!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Pozele au fost facute cu aparatul Nikon P510.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...