English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 5 aprilie 2012

Revistele lunii Aprilie si cadourile oferite

Ieri va spuneam pe Facebook ca trebuie neaparat sa ajung la un stand de reviste sa imi cumpar ultimele editii! Ceea ce am si facut! Si astfel m-am intors acasa cu 6 reviste glossy si 4 cadouri foarte dragute!
In luna Aprilie revista Marie Claire ne ofera un produs Yves Rocher la alegere pentru numai 12,90 lei. Eu am optat pentru un gel de dus de 300 ml Fruit de Noel, care miroase superb! Ok, stiu ca a trecut Craciunul, dar gelul de dus chiar imi place!
Impreuna cu revista Beau Monde veti primi unul din cele 3 balsamuri leave-in de la Gliss.
Mie mi-a placut balsamul Shea Cashmere, dar la standuri puteti gasi si variantele Oil Nutritive si Color Shine&Protect. Pretul revistei este de 16,90 lei.
De la revista Unica primiti (dupa cum cred ca stiti deja) o mini-lotiune micelara de la Ivatherm. Produsul are 100 ml, iar revista costa 14,99 lei.
Si o alta revista cu cadou este The One. Pentru 14,90 lei primiti un produs de la Marionnaud. Eu am primit un  scrub pentru corp cu aroma de caramel si vanilie, dar am vazut si alte produse. Gasiti lotiuni de corp, lotiuni tonice, creme pentru fata si multe altele. Doar timp sa aveti sa ajungeti la cat mai multe standuri cu reviste!
Alte reviste cumparate au fost ELLE, care se vinde impreuna cu suplimentul ELLE Man si Cosmopolitan.
La standuri mai gasiti si revista Femeia, care are cadou un roll-on de la Fa. De asemenea, separat de revista Femeia, mai gasiti un supliment editat tot de aceasta publicatie care se vinde impreuna cu un ruj sau o oja Fontana Contarini. Pretul sau este de 12,90 lei.

Voi ce reviste ati cumparat luna asta?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul Avon!



6 comentarii:

  1. am luat minunea aia de lotiune micelara , ca nu intelegeam eu de ce o lauda lumea , e intr-adevar super !

    RăspundețiȘtergere
  2. sa mi spui cum e lotiunea - luna asta nu am luat nici o revista ,am bucet redus plus ca fetita mi sa inbolnavit si am avut de luat siropuri,cadouri pentru cativa sarbatoriti dar parca lotiunea imi face cu ochiul ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am luat The One cu lotiune demachianta micelara, care este foarte buna si blanda cu ochii mei. Sunt foarte tentante cadourile oferite la reviste in luna aprilie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca o sa-mi iau Unica si One, imi plac cadourile dar parca vad ca nu gasesc nimic, tot timpul am ghinionul asta :(

    RăspundețiȘtergere
  5. eu mi-am cumparat The One cu lotiune micelara Marionnaud

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...