English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 3 martie 2012

Lansarea MUFE in Sephora Cotroceni

Ieri seara am fost la lansarea Make Up For Ever in magazinul Sephora din AFI Palace Cotroceni.
Acolo m-am intalnit cu Pixie, Pinkie si Andreea si am descoperit produsele MUFE. Eu eram foarte incantata sa le testez asa ca am petrecut ceva timp in fata standului incercand diverse texturi si culori.
La eveniment am asistat la un spectacol inedit de dans, body painting si belly dancing. Atmosfera a fost foarte antrenanta, iar produsele MUFE au fost vedetele serii. De asemenea, au fost oferite si sedinte gratuite de machiaj Make Up For Ever.
Mie mi-au placut foarte mult machiajele fetelor de la Sephora si am admirat genele lor false.
Iar dupa ce am testat mai multe produse de la stand m-am hotarat asupra corectorului pentru sprancene MUFE in nuanta 0 (sper ca aceasta sa mi se potriveasca si in sfarsit sa fi gasit produsul perfect pentru sprancene!). Pretul sau a fost de 96 de lei.
In rest mi-au mai placut fardurile foarte pigmentate, tusurile rezistente in culori tari si spray-ul pentru fixarea machiajului. Asa ca in mod sigur voi mai vizita standul MUFE in curand.
Iar in continuare va voi lasa cu mai multe poze de la spectacol.
Evenimentul continua pana maine seara.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



9 comentarii:

  1. si eu am fost. mi-am luat fdt mat velvet. te puup

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii cumva la ce pret era fondul de ten MUFE HD?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu retin exact cat costa, dar cred ca era in jur de 160 lei. O sa ma uit mai cu atentie cand voi ajunge data viitoare in magazin.

      Ștergere
    2. Multumesc mult, e foarte dragut din partea ta :) :*

      Ștergere
  3. Eu mi-am luat pudra HD, abia astept sa o folosesc ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit ca este foarte buna! Chiar sunt curioasa cum o sa ti se para :) Sa o folosesti cu placere!

      Ștergere
  4. Ce fain! Se pare ca a fost un eveniment reusit. :)

    Ultima oara am fost la un eveniment monden acum cateva saptamani -- o cantareata din Toronto, Anastasia, a facut auditii pentru a selecta 5 membri noi pentru trupa ei; am facut un interviu cu ea. :)

    Si saptamana viitoare sunt invitata la 2 prezentari de moda, dar posibil ca voi putea merge doar la una din ele, ca sunt ambele in aceeasi seara.

    Pupici si sa ai o saptamana excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, a fost foarte dragut! Dar si evenimentele tale suna super! Poate reusesti sa ajungi totusi la ambele prezentari :) Pupici :*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...