English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 1 martie 2012

In lumea Lush

Ieri seara am participat la un eveniment Lush in Mario Plaza Shopping Center, unde am descoperit minunatele produse Lush.
Daca pana acum eram incantata de bombele de baie si de balsamul multifunctional Ultrabalm, aseara am descoperit noi produse tocmai bune de incercat si savurat (si spun "savurat" gandindu-ma la jeleul de baie cu aroma de fructe de padure si la celelalte arome imbietoare).

Preferatul meu a fost in mod clar uleiul de corp solid cu particule de sclipici Vegan Shimmy Shimmy. L-am testat si pot sa va spun ca pielea a ramas hidratata si stralucitoare, iar sclipiciul era de efect, fara a fi prea evident.

De asemenea, mi-au placut parfumurile solide si lotiunea de corp Karma Kream care miroase absolut superb! O alta noutate care m-a atras a fost pudra aurie pentru corp cu aroma parfumului Lust, care poate fi folosita individual sau poate fi combinata cu lotiunea de corp preferata pentru a obtine o stralucire subtila a pielii.

Toate fetele de la Lush au fost atat de dragute, aratandu-ne produsele si spunandu-ne o multime de detalii despre ele, incat lista mea de cumparaturi a crescut considerabil. Si vreau sa va mai spun, desi sunt convisa ca stiti deja, ca produsele Lush sunt fresh, fabricate manual, nu sunt testate pe animale si sunt prezentate si comercializate utilizand un minim de ambalaje pentru incurajarea testarii produselor si a reciclarii.

In concluzie, evenimentul a fost unul foarte reusit, unde m-am simtit foarte bine si unde am avut placerea sa ma intalnesc si cu alte bloggerite si sa discutam despre produsele Lush.

Voi ati incercat pana acum produsele Lush? Cum vi se par?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Sursa foto: www.lush.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...