English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 21 februarie 2012

NOTD: Givenchy

Astazi vreau sa va arat oja neagra de la Givenchy pe care am cumparat-o data trecuta din Sephora.
 
Nuanta este 176 Noir Celeste si are un sclipici fin argintiu care ii confera un aspect elegant. Mi-a placut foarte mult culoarea, de asemenea, mi-a placut si aplicarea, dar cand a venit vorba de rezistenta am fost dezamagita.
A doua zi dupa aplicare (si vreau sa mentionez ca mi-am facut unghiile intr-o seara) oja deja se lua la varfuri si a inceput sa se ciobeasca pe la colturile unghiilor.
Intr-adevar, recunosc ca de aceasta data nu am mai aplicat un topcoat deoarece oja avea un luciu frumos si mi-am spus ca pot sari peste acest pas. Se pare ca era totusi necesar sa il aplic pentru a pastra oja pe unghii pentru mai mult timp.
Oricum ii voi mai da mai multe sanse acestei oje (in primul rand pentru ca este Givenchy, iar in al doilea rand pentru pretul platit pentru ea) aplicand de aceasta data basecoat si topcoat si utilizand-o de una singura sau in cadrul unor modele.
Voi ati incercat pana acum vreo oja Givenchy? Cum vi s-a parut? Sunt curioasa daca toate se comporta la fel sau daca am nimerit eu exceptia.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss




6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...