English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 12 ianuarie 2012

Illamasqua again!

Ieri am fost foarte incantata sa ma duc la posta pentru a ridica produsele Illamasqua comandate. Ma asteptam ca ele sa ajunga in jur de 13-15 ianuarie, asa ca am fost bucuroasa sa le primesc putin mai devreme.

Dupa cum v-am spus deja, nu am reusit sa ma abtin sa fac aceasta comanda atunci cand am vazut ce Winter Sale a aparut pe site-ul Illamasqua! Produsele cu 5 si 10 lire sunau prea tentant, asa ca am ajuns sa comand 7 produse.
Astfel, mi-am cumparat un ulei de corp cu particule stralucitoare (initial am crezut ca acestea sunt albe-argintii, dar cand am desfacut produsul am vazut ca particulele au reflexe spre mov si ofera un rezultat sheer superb!), o oja intr-o nuanta de galben (care parea mai intensa, dar de fapt este pastel), un iluminator in nuanta Fondle (care pe site parea sa aiba si pensula pentru aplicare, dar ambalajul este de tip lipgloss), o mascara pentru volum intr-o nuanta de albastru inchis (singura disponibila), un gloss intens, o pudra libera metalizata si o pereche de gene false (primele mele gene false!).
Pe langa produse am primit si o mostra de parfum Freak - primul parfum de la Illamasqua. Chiar eram curioasa sa vad cum miroase, deoarece il vazusem in pachetul de Craciun disponibil pe site-ul Illamasqua si chiar ma tenta!

Dupa ce l-am incercat mi s-a parut un parfum statement (ca toate produsele Illamasqua), puternic si cu accente usor masculine, dar care mi-a placut foarte mult. Iar mie in general imi plac parfumurile dulci (Dolce&Gabbana The One, Wish de la Chopard, Cinema de la YSL sau Very Irresistible de la Givenchy).
Iar acum abia astept sa testez toate produsele cumparate si sa revin cu mai multe detalii!

Voi ati incercat pana acum produsele Illamasqua? Cum vi se par?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



17 comentarii:

  1. arata foarte bine toate.. pan acum nu am incercat, pentru ca nu am avut de unde sa le cumpar..
    astept review-uri! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de bunatati :x sa le faci reviewuri repede :D

    RăspundețiȘtergere
  3. genele alea se potrivesc manusa ochilor tai,eu asa le vad:>

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat nici un produs inca , desi mi-ar placea sa imi cumpar un blush de la ei :D Poate mai sunt zile cu reduceri . Saa te bucuri de ele >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Uh si abia astept sa vad cum ti se par :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de bunatati.Sa le folosesti sanatoasa :*
    P.S:Este cumva o greseala de sunt prima in lista de bloguri? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sudessa: Mersi mult! Mie mi-a placut foarte mult modelul. Acum sa vad cum o sa ma descurc cu aplicarea lor :p

    RăspundețiȘtergere
  8. @It`s Friday Somewhere: Mersi mult! Reducerile sunt valabile pana pe 24 Ianuarie.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Iulia: Deja am inceput sa le testez. Si sunt foarte incantata! O sa revin cu detaliile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Minnie Angel: Multumesc mult! Blogul tau era primul pentru ca era ultimul actualizat :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu vreau de ceva timp sa-mi cumpar aceste produse,doar ca nu stiu cum sa dau comanda.:(
    Poate ma ajuti si imi spui cum o faci tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le comand de pe site-ul illamasqua.com. Transportul este 7,5 lire, iar produsele ajung la posta normala ca si colet recomandat (il poti ridica doar cu semnatura) in 10-14 zile. In rest nu am avut nicio problema nici cu plata (am platit cu cardul) si nici cu transportul/produsele.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...