English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 15 ianuarie 2012

Dupa 3 saptamani

Vreau sa incep prin a va multumi pentru mesajele de sprijin si apreciere pe care mi le-ati lasat la postarea cu noua nuanta a parului, dar si pe Facebook. Sincer nu ma asteptam sa va placa atat de mult schimbarea si sa imi spuneti ca nuanta ma prinde foarte bine si imi evidentiaza trasaturile.

Am apreciat foarte mult acest lucru si am trecut mai usor peste supararea cauzata de nuanta total diferita decat cea de pe ambalaj.

Cu toate acestea, consider in continuare ca nuantele vopselelor Mousse Color de la Palette nu sunt potrivite pentru rezultatul oferit si o reclasificare a acestora ar fi necesara. De asemenea, faptul ca noua nuanta imi sta bine nu scuza rezultatul complet diferit fata de cel promis. Nu mi se pare in regula sa utilizez o vopsea pe care scrie "blond deschis" si sa obtin o nuanta de saten, mai ales in conditiile in care blondul este o nuanta greu de obtinut si mentinut, iar decolorarile necesare pentru revenirea la nuanta initiala afecteaza foarte mult parul.

Dupa aceste 3 saptamani supararea mi-a mai trecut, m-am impacat cu noua culoare si am fost foarte incantata sa constat ca ea s-a mai estompat dupa mai multe spalari. Astfel, de la nuanta intiala obtinuta ...
... am ajuns la o nuanta mai deschisa.
Vopseaua a curs la primele spalari, dar nu cred ca se va deschide mai mult de atat. Totusi acum pot spune ca am o nuanta de blond inchis si daca as vrea sa revin la vechea culoare cred ca o decolorare va fi eficienta. Inca nu m-am hotarat ce decizie sa iau, mai ales ca nu vreau sa imi ard parul.

Concluziile mele despre gama Mousse Color sunt ca aceasta este o vopsea pentru persoanele satene, roscate sau brunete si ca nuanta de pe cutie va iesi cu cateva tonuri mai inchisa decat cea mentionata.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



3 comentarii:

  1. Draga mea, iti sunt colega de suferinta!
    Si mie mi s-a spus ca ma prinde nuanta mea cu trei tonuri mai inchisa decat ce trebuia, dar nu e normal sa se intample asa! Intr-adevar, ar fi bine sa se redenumeasca nuantele, sa speram ca cei de la Scwartzkopf vor invata ceva din asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, Sadie si cu tine ati fost chinuite grav de aceasta vopsea, insa in timp ce lui sadie ii statea foarte bine cu satenul ei si a obtinut ceva foarte inchis, tu ai avut norocul sa gasesti o culoare care sa iti avantajeze trasaturile. Sper sa nu te gandesti la decolorare, esti super dragutica cu aceasta culoare, pari mai fresh :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna si eu am patit la fel ,ideea este k ma decolorasem sa imi fac parul un blond deschis :) si surpriza m-am trezit satena in cap :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...