English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Cadoul oferit de Unica

Dupa ce v-am spus de cadourile oferite de revista Cosmopolitan astazi o sa va arat ce ne ofera revista Unica in luna februarie.

Este vorba despre gloss-ul de la Deborah Euphoric Shine. Eu l-am gasit in nuanta 08 care este un roz delicat, nu foarte intens cu particule de sclipici.
Ce mi-a mai atras atentia? Mentiunea de pe ambalajul in care se afla acest gloss.

Deborah Euphoric Shine Gloss. Imbogatit cu Euphoryl TM* Omega 3 si extract de floare de mac albastru, ofera buzelor un extraordinar sentiment de fericire.


*Cosmetice ale caror ingrediente functioneaza pe baza eliberarii de neurotransmitatori
N-as putea spune ca m-am simtit mai euforica sau mai fericita decat sunt de obicei, dar gloss-ul chiar mi-a placut! Are un miros placut, iar culoarea mi se potriveste foarte bine. Rezistenta sa este cea a unui gloss obisnuit.
Pretul revistei impreuna cu cadoul este de 14,99 lei.

Voi ati cumparat-o?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



7 comentarii:

  1. Ce nuanta este?
    Eu am gasit doar unul inchis la culoare :(
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. oferit era dc il primeai gratis la pretul revistei - asa este CUMPARAT la un pret redus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate. Il cumperi la 6 lei fata de 35 de lei. Cred ca este o oferta foarte buna!

      Ștergere
  3. E dragut cadoul, sa il folosesti cu placere. :)
    Si a fost doar glossul asta, nimic altceva, mostre, etc.?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult! Am mai primit o singura mostra de parfum Infinite Moment for Her de la Avon. :)

      Ștergere
    2. Si am uitat sa mentionez catalogul Yves Rocher.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...