English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 29 noiembrie 2011

Setul de oje No7

Acum cateva zile am trecut prin Feeria si printre alte cumparaturi si magazine am intrat si in farmacia Sensiblu. Exact la intrare am vazut acest set de oje care m-a atras inca de la inceput.
In primul rand m-au atras culorile (cele 3 din mijloc), iar apoi m-am gandit ca pana acum nu am incercat nicio oja de la No7. Mie imi plac in general produsele Boots (iar in particular am avut si cateva cosmetice No7 care mi s-au parut bune) asa ca m-am hotarat sa cumpar acest set.
Cele 5 oje au 4ml, iar nuantele sunt Damson Dream (visiniu sidefat), Vivid Violet (mov intens sidefat), Sing the Blues (albastru inchis intens sidefat), Totally Teal (este singura nuanta din set care nu este sidefata) si Hot to Trot (auriu sidefat).
Setul costa 59,90 lei (53,91 lei redus cu cardul Sensiblu). Eu l-am impartit cu mama mea si mi-am pastrat cele 3 nuante din mijloc (pe care o sa vi le arat pe parcurs).
Voi ati incercat pana acum ojele No7? Cum vi se par?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



8 comentarii:

  1. Eu am primit cadou una roz. Desi culoarea era superba, rezistenta pe unghii a fost mai mica decat a unei oje la 2 lei. Imi sarea din prima zi si in acest fel am renuntat dupa foarte putin timp la ea, mai mult ma enervam....

    RăspundețiȘtergere
  2. @Trabook: Imi pare rau ca ai patit asta cu oja. Pana acum am incercat-o pe cea albastra impreuna cu niste flori aplicate. Dar am sters manichiura dupa 2-3 zile deoarece deja imi agatasem aplicatiile. Asa ca nu mi-am dat seama exact de rezistenta ojelor (plus ca aplicasem si mai multe straturi de top coat). Dar o sa ma uit cu atentie data viitoare cand mai incerc una din oje (o am in vedere pe cea mov :p).

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am luat nicio oja No7 pana acum.. am doar o pudra iluminatoare de la ei, pe care o ador :)
    sa le folosesti cu palcere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa le vad intr-un NOTD!

    PS: Ai un blog award de la mine: http://kristasbeautytips.blogspot.com/2011/11/versatile-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  5. @FromMegwithLove: Mersi mult! Eu am mai incercat de la ei niste farduri, un creion de ochi, un gloss si un demachiant bifazic si mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alina: O sa urmeze un NOTD in curand cu ea! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...