English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 24 noiembrie 2011

Bucle medii cu Remington Multi Style

Dupa ce v-am prezentat aici placa Multi Style de la Remington, astazi vreau sa va arat buclele medii facute cu ajutorul ei.
Buclele se realizeaza glisand barele pentru bucle in prima pozitie, suvitele fiind rasucite pe o suprafata mai mare. Astfel se vor obtine spirale mai largi, cu un aspect natural.
Iar acesta este rezultatul obtinut:
Pentru a vedea filmuletul Remington cu realizarea buclelor dati click aici. Clipul va fi postat in scurt timp si pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.

Cum vi se par aceste bucle?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul de make-up.



13 comentarii:

  1. Au iesit foarte marfa, naturale chiar.
    Pacat ca am parul scurt ca altfel ma nenta si pe mine placa asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai un par foarte frumos, iar buclele arata foarte foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti superba,querida! mi-e dor de tine! pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mona, te rog spune-mi cat timp se pastreaza buclele si daca tie, in general, ti se lasa coafura repede. Eu am un par foarte matasos, in sensul ca nu stau nici agrafele pe el si in acelasi timp greu, de obicei buclele mi se lasa in maximum 2 ore si nu-mi dau seama daca aceasta placa mi s-ar potrivi :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alina: Mie in general imi rezista buclele destul de bine. A doua zi arata aproape la fel de bine si le pot purta si in a treia zi. Daca ai parul matasos probabil ca iti vor rezista o zi, respectiv in ziua in care le faci. Dar ai incercat si produse de styling? Ceva cu efect puternic de fixare? Ma gandesc ca asa ar trebui sa iti poti pastra coafura mai mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. @AlinaGav: Iti multumesc! Iar placa o poti avea in vedere pentru cand vei avea parul mai lung. Eu sunt foarte multumita de ea!

    RăspundețiȘtergere
  7. @modniza: Mersi! Si mie imi este dor de tine! Trebuie sa ne vedem cat de curand! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. daca spui ca te tin 3 zile, eu as fi multumita daca ar sta la mine de dimineata pana seara. Produse de styling am incercat, dar trebuie sa pun foarte mult si se imbacseste parul. daca pun prea putin nu staubuclele. trebuie sa mai lucrez la capitolul asta.

    mersi pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alina: Cu placere si scuze inca o data pentru intarziere! Eu ma gandeam ca ai putea aplica o spuma de par cu fixare mare (mi se pare ca imbacseste parul mai putin decat fixativul) si apoi sa definesti buclele cu putina ceara la varfuri.

    RăspundețiȘtergere
  10. o sa incerc si asa, acuma trebuie sa iau placa :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alina: Sa-mi spui cum o sa ti se para dupa ce o incerci :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ok, sper sa reusesc sa o iau pana la sfarsitul anului :)

    :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...