English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 27 octombrie 2011

NOTD: Updated with flowers

Dupa cateva zile de purtare a manichiurii pe care v-am aratat-o aici, m-am gandit sa o updatez cu niste flori lila.
Decoratiunile sunt Kinetics si vi le-am mai prezentat aici. Imi plac foarte mult florile pentru ca sunt mai mari decat cele pe care le-am mai incercat pana acum si sunt foarte simplu de aplicat.
In punguta erau exact 10 flori, potrivite pentru o manichiura. Decoratiunile le-am fixat cu lac transparent si apoi am mai aplicat un strat de top coat pentru protejarea modelului.
Iar acesta este rezultatul final:
Cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

8 comentarii:

  1. @FromMegwithLove: Pai cum altfel? :p Dar doar putin, pentru ca sunt lila :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Miu Miu: Sunt putin in relief, dar le-am fixat cu lacul de unghii. Am avut probleme doar cu o singura floare, care a cazut mai repede, dar cred ca nu o aranjasem cum trebuie. Pentru ca dupa ce am pus-o la loc a rezistat mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super frumusete, insa eu reusesc sa-mi agat in par si inele, si orice altceva, asa ca n-as putea sa port decat accesorii plate.
    Arata minunat pe Stone Cold!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Georgiana: Mersi mult! Ca sa evit agatarea lor, eu aplic mai multe straturi de lac transparent si atunci sunt mai usor de purtat.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...