English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 12 octombrie 2011

Campania Cosmetic Plant

Astazi a sosit curierul cu produsele Cosmetic Plant din campania Trender. Eram foarte curioasa sa le vad si sa le incerc pentru ca pana acum nu am mai testat produse Cosmetic Plant.
In colet erau laptele demachiant vitaminizant, crema contur pentru ochi si crema pentru maini din gama cu catina si ulei de masline si un pliant cu produsele Cosmetic Plant.

Sunt foarte curioasa sa incerc produsele primite si sa revin cu mai multe detalii! Chiar acum ma duc sa ma demachiez!

Voi ce produse ati incercat de la Cosmetic Plant?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

2 comentarii:

  1. Eu am incercat de mai de mult crema de maini si mi-a placut foarte mult. Am eu o problema cu mainile uscate :D Asteptam reviewul :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Toxic Cupcake Accesories: Intr-adevar, crema de maini este foarte hidratanta! Voi incerca produsele si voi reveni cu cate un review pentru fiecare. :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...