English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 25 august 2011

NOTD: Din colectia crackle

Modelul de astazi este unul simplu, creat prin aplicarea unui strat de oja crackle galbena de la Flormar peste o oja mov din gama Miracle Colors (tot de la Flormar).
Manichiura de acest tip mi se pare perfecta pentru acele dati cand nu ai destul timp la dispozitie pentru crearea unui model complex. Oja crackle creaza un efect interesant si se usuca foarte repede. Si desi a aparut deja de ceva vreme, inca imi place (si in plus trebuie sa consum si cele aproximativ 10 sticlute cumparate pentru ca nu ma puteam hotari ce nuanta imi doresc).

Voi mai folositi ojele crackle sau deja v-ati plictisit de ele?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

12 comentarii:

  1. ce norocoasa esti ca ai 10 :X:X:X:X:X eu nu am luat decat negru si acum imi pare rau. Mi-ar fi placut mult alba dar nu am gasit...si acum nici nu mai am de unde

    RăspundețiȘtergere
  2. eu abia am inceput sa folosesc ojele crackle ;;),la inceput mi se pareau aiurea

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa este nuanta mov !:D eu nu m-am plictisit de oja cracked,o folosesc in diferite combinatii colorate acu vara ,si probabil ceva mai reci la iarna ! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Miu Miu: Mersi! Eu am crackle alb de la China Glaze. Stiu ca la Flormar nu aveau si alb, dar poate exista in colectia Trendy (desi eu nu le-am vazut pana acum). Sper sa iti gasesti!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cutiuta cu vise: Eu abia asteptam sa apara OPI Black Shatter prin octombrie sau noiembrie anul trecut. Stiu ca am intrebat in toate magazinele Sephora in care intram si se uitau fetele de acolo ciudat la mine :)) Si apoi a inceput obsesia pentru culori! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Allesandra: Mersi! Si mie imi plac combinatiile colorate, dar inca nu m-am gandit la nuante pentru iarna. Crezi ca albastrul acela inchis de la Flormar ar merge? ;;) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @modniza: Esti o draguta ca de obicei! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. mona, super, stii ca eu sunt fan crackle. pt. fetele interesate am luat crackle alb de la natty, si multe alte culori, e f. tare si costa doar 8 lei !

    RăspundețiȘtergere
  9. @asil: Buna! Mersi mult ca ne-ai spus! Eu nu stiam ca au aparut oje crackle si la Natty. O sa ma uit si eu dupa ele! Si chiar Miu Miu cauta alb.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...