English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 6 iulie 2011

Hair Spa la Sunshine Club Luxury Spa

Luni am fost la Sunshine Club Luxury Spa, un salon situat pe soseaua Nordului intr-o vila draguta si primitoare.
Salonul ofera o multitudine de servicii intr-o ambianta foarte placuta. Am fost incantata de felul in care am fost primita (toata lumea s-a purtat foarte frumos cu mine) si de atentia la detalii - in colturile camerelor, pe etajere sunt aranjamente facute din scoici si melci care creaza o atmosfera placuta. De asemenea, am remarcat ca in fiecare camera in care am intrat existau mici decoratiuni care ofera un plus de stil.

Un alt aspect care m-a atras la acest salon este aparatul LPG Cellu M6 Integral, despre care am auzit ca are rezultate foarte bune. Este un aparat care este disponibil in Romania in doar 2 saloane, dintre care unul este Sunshine Club. Sper sa am posibilitatea sa incerc si acest tratament pentru a va spune mai multe despre el!
La salon am incercat tratamentul Hair Spa facut de Lucian. Tratamentul a inceput cu spalarea parului, produsele folosite in salon fiind Joico si Goldwell. Dupa aplicarea samponului si a balsamului s-a folosit si o masca hidratanta, iar in tot acest timp am beneficiat de masaj capilar. Trebuie sa va spun ca a fost absolut superb si incredibil de relaxant!
Relaxarea a fost amplificata si de scaunul de masaj pe care stateam, asa ca mi s-a parut mai mult decat un hair spa, relaxandu-ma cu totul in cele 15 minute cat a durat aceasta procedura.
Dupa clatirea parului a urmat coafatul, iar inainte ca acesta sa inceapa Lucian m-a servit cu o cafea foarte buna (rece si calda in acelasi timp) in mai multe culori.
L-am rugat pe Lucian sa imi faca niste bucle si astfel am fost coafata la 3 perii. Trebuie sa recunosc ca a fost ceva nou (in general am fost coafata cu ondulatorul sau doar cu o singura perie), dar Lucian mi-a explicat ca buclele vor rezista mai bine daca stau mai mult timp pe perie. Asa ca aveam cate doua perii cu bucle infasurate pe ele in timp ce Lucian lucra cu cea de-a treia.
Coafatul a durat in jur de 40 de minute, iar la sfarsit aveam niste bucle foarte dragute.
Iar acesta este rezultatul Before/After - cand m-am dus la salon aveam parul intins, iar cand am plecat aveam bucle perfect definite si parul arata foarte bine.
Mai multe detalii despre Sunshine Club Luxury Spa gasiti pe site-ul lor aici sau pe pagina de Facebook aici.

Sper sa va placa! Mie cu siguranta mi-a placut!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Happy Birthday Huge Giveaway.

14 comentarii:

  1. Aici te-ai coafat in ziua in care am fost la Zumba? Aratai foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa coafura! si parul straluceste fff misto!

    RăspundețiȘtergere
  3. @stilistele: Mersi mult! Intr-adevar, arata foarte bine dupa tratament :)

    RăspundețiȘtergere
  4. dragut...un rasfat nu strica nimanui...asa ca...bucura-te ...foarte frumoase buclisoare...

    RăspundețiȘtergere
  5. @coco: Mersi mult! Chiar m-am simtit rasfatata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur mult ca ai reusit sa ajungi acolo!:) Eu inca nu mi-am facut timp pentru asta :(((((

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place foarte mult ce a facut acest barbat cu parul tau.Si te prind foarte bine buclele! Uite ca si barbatii se pricep la astfel de chestii...

    RăspundețiȘtergere
  8. pretty girl! mereu aflu ceva nou de la tine! puups

    RăspundețiȘtergere
  9. Arati foarte bine Mona, coafura noua te prinde minunat! Imi place si astectul sanatos si stralucitor al parului.

    Pup XOXO

    RăspundețiȘtergere
  10. @zuzele: Da, am reusit sa ajung si m-am simtit foarte bine! Neaparat trebuie sa mergi si tu! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  11. @auroratoma: Ma bucur daca iti place! Mersi mult! Si sa stii ca mie mi se pare ca barbatii se pricep mai bine la hair styling. Eu am fost mereu incantata de rezultatul obtinut la un hair stylist.

    RăspundețiȘtergere
  12. @modniza: Ce draguta esti! Ma bucur ca ti-a placut! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...