English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 7 iunie 2011

Tried&tested: Gama cu vin Manufaktura

Va spuneam aici despre gama cu vin de la Manufaktura, iar acum revin cu mai multe impresii.
Despre balsamul de buze nu mi-am schimbat parerea. Intr-adevar este hidratant, dar gustul ma deranjeaza. Ma simt ca atunci cand aplic crema de fata prea aproape de buze si din greseala ajung sa o "gust". Mi se pare o senzatie asemanatoare.

Iar acum sa va spun cum mi s-au parut samponul, balsamul si uleiul de baie.

Sampon regenerant cu extracte din vin
Ce scrie pe ambalaj?
Acest sampon ideal pentru parul sanatos si cu structura naturala are ca ingrediente extracte din vin, cereale si pantenol. Datorita acizilor fructici, are proprietati regenerative si hidratante. Pantenolul sporeste stralucirea naturala si are un efect pozitiv asupra calitatii si cresterii parului. Extractele din porumb ajuta la ingrijirea parului si ii confera protectie si elasticitate. Samponul pe baza de vin este ideal pentru parul normal sau uscat. Aroma sa combina mirosul de vin cu cele de fructe.

Cum mi s-a parut mie?
Samponul are un miros placut, dar ma asteptam sa faca mai multa spuma. Mi s-a parut ok, dar nu ceva deosebit. Parul a ramas curat si m-am mirat ca s-a descurcat usor chiar inainte de aplicarea balsamului. Dupa uscare nu am remarcat un grad mai mare de stralucire a parului.

Balsam regenerant cu extracte din vin
Ce scrie pe ambalaj?
Balsamul de par regenerant pe baza de vin este ideal pentru parul normal si cel uscat. Dupa spalare, parul este mai usor de pieptanat si sunt eliminate dezagreabilele sarcini electrostatice. Continutul bogat de extracte din vin si acid fructic precum si pantenolul asigura regenerarea, hidratarea si protectia necesare parului. Dupa utilizare, parul va pastra un miros placut ce combina aroma vinului cu cea proaspata a fructelor.

Cum mi s-a parut mie?
Balsamul are parfumul gamei si are o textura foarte cremoasa. Mi s-a parut hidratant si potrivit pentru parul vopsit sau uscat. Parul a ramas descurcat asa ca per total mi s-a parut ok. Totusi nu mi s-a parut ca parfumul gamei a persistat prea mult in par.

Dupa utilizarea celor doua produse si uscarea parului am constatat ca acesta a ramas fara volum (ceea ce nu mi se intampla niciodata, mai ales ca am parul des). Un aspect pozitiv a fost acela ca parul nu s-a mai ingrasat la fel de repede.

Ulei de baie anticelulitic cu extracte de vin
Ce scrie pe ambalaj?
O baie cu ulei spumant este atractiva datorita celor doua componente ale sale: unul dintre ele curata cu delicatete pielea, iar cel de-al doilea ii confera o senzatie de catifelare datorita uleiului de migdale continut. Extractele din vin si porumb protejeaza lipidele esentiale din piele si ii confera acesteia tonifiere si catifelare. Spuma abundenta si mirosul proaspat de vin si fructe intensifica placerea resimtita in timpul baii.

Cum mi s-a parut mie?
In primul rand am fost foarte mirata sa constat ca scrie pe el "anticelulitic". Eu sunt sceptica fata de proprietatile anticelulitice ale produsului si cred ca sunt si greu de demonstrat. Cat ar trebui sa stai in ulei ca sa se remarce un rezultat vizibil?

In al doilea rand mi s-a parut foarte lichid. In general uleiul are o textura mai groasa, de aceea se numeste ulei. Astfel cand am turnat produsul in cada era sa scap aproape jumatate de sticluta.

Desi scrie pe ambalaj ca este spumant, acesta nu face spuma, dar nici nu ma asteptam la acest lucru de la un ulei de baie. In rest mi s-a parut hidratant, iar pielea a ramas placuta la atingere.

Produsele sunt toate ambalate in sticlute de plastic de 265 ml.

In general mi s-au parut dragute, dar nu deosebite. Recunosc ca m-au atras ambalajele, faptul ca sunt cu vin si ca sunt naturale si hand made (intr-o anumita limita).

Pretul mi se pare putin cam mare pentru ceea ce ofera (in afara ca pe site-ul manufaktura produsele sunt 28 de lei, iar in magazin sunt 32 lei), iar la acesti bani as prefera sampoanele si balsamurile Toni&Guy. Personal, mi se pare ca ofera mai mult.

Din aceasta gama cel mai mult mi-a placut uleiul de baie si probabil ca as mai incerca un gel de dus de la Manufaktura (poate cel cu pere). Sampon sau balsam nu voi mai cumpara, iar achizitia urmatoare o sa fie in mod sigur peste ceva vreme (ma refer aici la gelul de dus).

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Libris.

2 comentarii:

  1. eu ma las prostita foarte des de ambalaje..sunt o victima a ambalajelor cute :|
    si astea imi plac foarte tare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @iulia c: Si mie imi plac foarte mult ambalajele :) Si de multe ori mi-am cumparat prostii sau lucruri inutile, dar care aveau un ambalaj dragut :p

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...