English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 3 mai 2011

A sosit comanda Illamasqua!

Ieri am primit comanda Illamasqua pe care am facut-o de Paste pentru a beneficia de oferta de care va spuneam aici. In drum spre Posta credeam ca ma voi duce sa ridic alt colet (mi-am comandat niste carti de la Book Depository), dar cand am ajuns acolo am vazut ca era pachetul de la Illamasqua. Acesta trebuia sa ajunga in 8-10 zile lucratoare, ceea ce insemna 5/6 mai sau 9 mai. Asa ca m-am bucurat foarte mult de aceasta promptitudine!
Pe langa produsele comandate, in pachet mai erau si catalogul Toxic Nature pentru primavara-vara 2011 si un pliant Illamasqua.
Eu mi-am cumparat 2 oje, un tus solid, un fard crema si un fard compact. Nu toate sunt din ultima colectie - Toxic Nature - pe site-ul lor fiind disponibile toate colectiile de pana acum.
Lacurile de unghii sunt in nuantele Radium si Stagnate si au fiecare cate 15 ml. Ojele pot fi achizitionate individual sau pot fi luate in pachete de cate doua (unde se aplica o mica reducere).
Nuanta Radium mi-a placut foarte mult de cand am vazut-o si abia astept sa o incerc. De asemenea, ea a aparut si in Cosmo UK la recomandarea editorului.
Oja Stagnate are o nuanta pe care nu am mai incercat-o pana acum si chiar sunt curioasa cum va arata! In general prefer culori tari sau nuante de mov, roz, corai, portocaliu, ciclam. Asa ca Stagnate este o noutate in colectia mea de oje din toate punctele de vedere.
Fardul crema se numeste Liquid Metal si este in nuanta Enrapture. De asemenea, in general prefer fardurile compacte, dar am dorit sa fac o noua incercare. Fardurile crema au problema de a se stange in pliul pleoapei, dar sper sa reusesc sa il "tin in loc" aplicand o baza buna de machiaj si fixandu-l.
Tusul de ochi este solid (se numeste Eye Liner Cake) si este in nuanta Zeal - un verde inchis spre gri. Pentru aplicare pensula se umezeste cu apa termala dupa care se trece prin tus. Combinatia rezultata se aplica pe ochi. Datorita acestei aplicari sper sa fie si rezistent (pentru ca pana acum am incercat aplicarea pigmentului ca tus, iar acesta nu a rezistat la fel de bine ca un tus obisnuit).
Iar in final va prezint si fardul compact. Acesta este in nuanta Synth - un roz pal cu un usor sclipici.

Acestea sunt produsele Illamasqua - Makeup for your alter ego. Abia astept sa le incerc si sa va spun mai multe despre ele! Cum vi se par?

Tip: Daca nu ati facut comanda in perioada promotiei de Paste si va doriti o reducere dati like paginii Illmasqua de Facebook. Asa veti obtine o reducere de 15% pentru urmatoarea voastra comanda.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

9 comentarii:

  1. ce culoare are oja aia :X:X:X:X o ador desi nu stiu daca as avea curaj sa o port dar sigur as desena ceva prin camera cu ea :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. nice, imi plac culorile lacurilor de unghii:)

    RăspundețiȘtergere
  3. o Doamne ce minunatii :) Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super produse ti-ai luat! Abia astept sa vad swatch-uri la oja si cum se comporta fardul-crema. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fain, fain! sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe!!
    Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ,
    Ajuta-ma si pe mine cu cateva detalii (pret transport , livrare , cum fac comanda ) pe site-ul Illamasqua .
    De ceva timp sunt obsedata de un ruj de la ei :)
    Te rog foarte frumos :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Ti-am dat toate datele la comentariul de la postarea cealalta. Mersi!

      Pupici

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...