English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Tendinte: In vara aceasta se poarta lime

Pasiunea mea pentru lime a aparut primavara aceasta cand am vazut catalogul si prezentarea Karen Millen (detalii). Atunci mi-au placut foarte mult pantofii in nuanta lime, dar si geanta.
Pantofii mi se par perfecti pentru a fi purtati ca element statement si pentru a scoate o tinuta din anonimat. Un accent puternic de culoare va crea un outfit in tendinte si va fi remarcat. Desigur, se recomanda ca restul tinutei sa cuprinda culori inchise sau neutre.
Apoi, trendul mi-a fost confirmat cand am resfoit Bazaar USA. Este clar, lime-ul este un must have in acest sezon!
Pana si Hermes, care este cunoscut pentru liniile si culorile sale clasice, a propus pentru vara 2011 cateva modele de genti in varianta lime.

Asa ca un nou accesoriu va fi trecut pe lista mea de cumparaturi - geanta statement in nuanta lime. In imaginatia mea o vad avand linii puternice si un model clasic. Acum ramane de vazut daca voi si gasi aceasta geanta!

Voua cum vi se pare aceasta tendinta? Va veti cumpara o piesa de imbracaminte sau un accesoriu lime pentru un accent de culoare in tinuta voastra?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

5 comentarii:

  1. mie mi-ar placea niste pantofi in nuanta asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cam de 2 sezoane tot sunt prezenti pantofii si accesoriile lime dar sezonul asta sunt ci adevarat in prim plan...cred ca mi-as lua o pereche, dar nu scumpa. mi-ar fi greu sa-i plasez intr-o tinuta si in plus nu stii daca vor mai fi si vara viitoare..

    RăspundețiȘtergere
  3. eu iubesc culoarea asta...:X:X:X:X am un tricou si cateva accesorii prin camera lime love love love

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello!

    Ai un nou follower si te astept si pe blogul meu

    http://e-cosmetic.blogspot.com/. O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac mult de tot culorile!port culori ,nu cred ca e greu de combinat nicio culoare.in magazine sunt o gramada de haine frumoase,colorate,dar pe strada tot e o masa gri-negru. pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...