English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 11 aprilie 2011

NOTD: Lacul de unghii Lycra Pro de la Rimmel London

Astazi vreau sa va arat oja de la Rimmel London pe care am primit-o la evenimentul Mango (detalii). Aceasta se numeste Lycra Pro si este nuanta 317 Coral Romance.
Ceea ce mi s-a parut interesant la aceasta oja este pensula ei. Aceasta este foarte lata, iar aplicarea ojei pe unghie se face rapid si uniform din aproape o singura atingere a pensulei.
Aceasta diferenta de pensula (fata de restul ojelor) este specificata si pe capac, oja fiind usor de recunoscut.
Oja s-a uscat foarte repede si au fost necesare 2 aplicari, deoarece dupa o singura aplicare rezultatul era usor transparent.
Trebuie sa recunosc ca aceasta culoare imi place foarte mult si cred ca la vara pe pielea usor bronzata va arata si mai bine!

Voi ati incercat Lycra Pro pana acum?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

5 comentarii:

  1. da ,am incercat,un roz si imi place mult gama asta.periuta e f comoda,se usuca repede.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa culoarea, provocatoare si feminina! ;)

    Ps: Sunt inca prinsa in treburi, draga mea Mona, din cauza asta mai amanam putin colaborarea, sper sa nu te superi. Am fost tot ocupata si obosita in ultima vreme, nici macar de propriul blog nu m-am mai ocupat... Sper ca voi putea face look-urile curand si ti le voi trimite pe mail! Pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca si eu am oja asa, e super buna!

    si mai ales pensula e superrr tare, e asa lata:x

    RăspundețiȘtergere
  4. @alexandra: Nicio problema! Mi le trimiti cand poti :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, si eu am o oja asa, doar ca e o culoare neutra, e care o ador. E lacul meu preferat.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...