English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 25 martie 2011

Primele impresii despre crema multiperformanta Ivatherm

Deja folosesc crema multiperformanta de 5 zile si sunt foarte multumita de ea! Aceasta este potrivita pentru pielea sensibila si uscata, este testata dermatologic, hipoalergenica si non-comedogenica.

Ce scrie pe ambalaj?
Proprietati - Crema este un veritabil complex hidratant si nutritiv care compenseaza carentele in lipide si apa ale pielii uscate. Reconstruieste bariera cutanata. Hraneste pielea in profunzime prin aportul de vitamine.

Acidul hialuronic, constituent major al dermului, joaca un rol protector si filmogen asupra pielii.

Hidroxiceramidele cresc coeziunea corneocitelor si regularizeaza descuamarea. Ele participa la regenerarea barierei lipidice cutanate si la regularizarea pierderii transepidermice de apa. Suprafata pielii devine mai rezistenta la deshidratare si agresiunile diverse.

Acizii grasi esentiali si hidroxiceramidele formeaza lamele lipidice care retin apa timp indelungat.

Untul de Karite si uleiul de migdale dulci aduc pielii vitaminele si acizii grasi esentiali care maresc supletea straturilor celulare.

Apa termala Herculane are proprietati calmante si antiiritante.
Cum mi s-a parut crema?
Mi-a placut foarte mult textura onctuoasa. Aceasta hidrateaza in profunzime si totusi intra repede in piele. De asemenea, crema are un parfum placut.

Ea poate fi folosita si dimineata si seara, ceea ce mi se pare foarte practic, deoarece inlocuieste cele doua creme. Produsul nu trebuie aplicat pe ochi sau pe buze si astfel necesita o crema pentru zona ochilor ca produs complementar

Ceea ce nu am remarcat la aceasta crema este factorul de protectie solara. Si cum este recomandat sa folosim produse cu SPF inclusiv iarna, peste crema trebuie aplicat un produs care are acest factor de protectie solara.
Dupa 5 zile de utilizare pielea mea arata mai bine si este vizibil mai hidratata. Astfel sunt foarte multumita de aceasta crema.

Voi ati incercat-o? Cum vi s-a parut?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul Intampina primavara in culori vibrante!

9 comentarii:

  1. imi place cum ai prezentat crema primita de tine si ce impact a avut asuprea fetei tale

    RăspundețiȘtergere
  2. multu de review....chiar ma gandeam sa o cumpar, dar nu aveam inca nici o parere de la online buddies :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @mihaela: Mersi mult! Ma bucur daca ti s-a parut util review-ul meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. @stilistele: cu placere! O sa revin cu mai multe detalii si dupa mai multe zile de utilizare. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi s-a parut extrem de buna din multe puncte de vedere. In afara de spf, nu are niciun minus.
    Poti s-o folosesti si pe conturul ochilor, pe langa fata si gatul perfect curate.;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hy sweety ai un tag si de la mine...pwpici un wekeend placut iti doresc :*:*:*
    http://slowmotion4u4ever.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  7. @slow motion si yellowjade: mersi pentru award! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @betty reviews: Nici eu nu o mai am. :( sorry.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...