English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 9 martie 2011

Oferta Boots: cumpara doua produse si primesti cadou un fard de pleoape No7

In perioada 10 martie - 6 aprilie, pentru oricare doua produse Boots cumparate primiti cadou un fard de pleoape No7.

Oferta este disponibila cu ocazia implinirii a 5 ani de cand Boots se afla in Romania. Produsele pot fi gasite in farmaciile SensiBlu, iar paletele No7 vor fi oferite in limita stocului disponibil.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul ORLY.

4 comentarii:

  1. Paletuta asta arata YUMMYYY!! dar de la No7 nu am avut niciodata nimic...hmm...ar merita sa profit de oferta asta!!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit ieri si aseara am fost la Sensi blu la Unirii... ori nu stiu, ori nu vor sa promoveze :|

    RăspundețiȘtergere
  3. @anais: Hey! oferta este valabila de azi. o sa incerc sa ajung si eu in baneasa si iti spun daca acolo respecta promotia. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Promotia este si la Sensiblu de la Unirii...chiar astazi mi-a recomandat-o o fata draguta roscata

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...