English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 2 februarie 2011

Tried&tested: Mascara Lash Architect 4D

Tocmai am incercat noul mascara Lash Architect 4D de la L'Oreal. Acesta are un ambalaj deosebit, multifatetat, argintiu si cu efect de oglinda. Mascara are 12 ml si ofera efectul de gene false in patru dimensiuni, acest lucru fiind posibil datorita tehnologiei fibrelor relief.

Lash Architect 4D volumizeaza, alungeste, texturizeaza si recurbeaza prin intermediul aplicatorului special.
Cele patru dimensiuni ale aplicatorului sunt:
D 1 - are laturi asimetrice pentru a putea capta toate genele;
D 2 - are laturi curbate pentru a putea arcui cat mai bine genele;
D 3 - are laturi ascutite pentru a putea separa perfect genele;
D 4 - are laturi plate care ajuta la ingrosarea genelor, adaugand formula pentru mai mult volum si adaugand fibre pentru un efect de alungire spectaculos.

Vazut de aproape, aplicatorul este usor inclinat pentru a cuprinde toate genele si are laturi dispuse in diagonala pentru a oferi efectul de curbare. De asemenea, perii de pe aceste laturi devin mai lungi spre baza pentru a adauga volum.

Aplicarea a fost foarte usoara si mi-a placut textura care nu s-a intins (asa cum se intampla in cazul tusului de gene). De asemenea, aplicatorul a creat o buna separare a genelor.

 Lash Architect 4D poate fi gasit la pretul de 65 lei si va recomand sa il incercati.

Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Mascara a fost oferit de L`Oreal Paris.

6 comentarii:

  1. asteptam sa gasesc undeva review la rimelul asta.multumesc.nu am inteles prea bine, ofera volum,e chiar asa spectaculos?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut! Mascara chiar ofera volum si rezultatele au fost foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oau, pare grozav si chiar face genele sa arate superb ! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. lash architect-ul normal se demachiaza extrem de greu, aproape imposibil sa-l demachiezi complet. Nu ai observat aceeasi problema la acesta?

    RăspundețiȘtergere
  5. @nissie: Nu, chiar nu am avut problema aceasta!Eu ma demachiez cu servetele demachiante si am indepartat fara probleme tot mascara.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...