English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 19 ianuarie 2011

Power plate la Del Mar Medical Spa

Astazi am inceput sedintele de power plate la Del Mar Medical Spa. Salonul este pozitionat langa parcul Herastrau, pe Sos Nordului (vis-a-vis de restaurantul La Fattoria). Cand am ajuns acolo am fost intampinata intr-o atmosfera foarte placuta si am facut cunostinta cu antrenoarea mea pentru aceasta sedinta - Andra.

Pana acum nu am mai incercat acest aparat, asa ca Andra mi-a dat mai multe detalii despre el, despre modalitatea de folosire si efectele sale.

Power plate functioneaza prin intermediul vibratiilor (care pot fi stabilite la diferite praguri in functie de rezistenta fizica - eu am inceput de la cel mai mic, fiind prima sedinta, si anume 30). Cu ajutorul acestui aparat sunt solicitati 97% dintre muschi, de aceea antrenamentul este intens si complet.

Numarul optim de sedinte este de 3 pe saptamana, iar rezultatele se pot vedea si dupa doar doua saptamani.

Antrenamentul meu a constat in 20 de minute de tonifiere si 10 minute de stretching si masaj. Pe platforma am stat in diferite pozitii si in acelasi timp am facut si anumite exercitii (abdomene, semi-genuflexiuni, semi-flotari etc.).
Fiind prima sedinta, antrenamentul a fost mai "light", urmand ca acesta sa devina din ce in ce mai complicat. De asemenea, in cadrul exercitiilor am mai folosit si greutati sau mingii.

Dupa incheierea sedintei am fost invitata sa ma relaxez intr-un fotoliu de masaj, dupa care am fost cantarita, mi s-a determinat procentul de apa din corp, masa musculara si rata metabolismului prin cantitatea de calorii necesara pentru mentinerea greutatii.

Mi-a placut foarte mult aceasta experienta si abia astept sa ma duc la urmatoarea mea sedinta!

Pentru mai multe informatii despre Del Mar, power plate si preturi accesati site-ul salonului aici.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

2 comentarii:

  1. super,super!am vazut si eu aparatul asta la salonul Donna pe dorobanti,dar era 25 lei sedinta.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. este posibil ca sedinta sa fi durat doar 10-15 minute, dupa cum am vazut in majoritatea ofertelor. la del mar sedinta dureaza 30 de minute si poti sa iti achizitionezi abonamente sau sa cauti oferte pentru ca atunci sedintele sunt mult mai accesibile ca pret. te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...