English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 17 ianuarie 2011

Chanel HydraMax+ Active

Aceasta crema este de departe cea mai buna pe care am incercat-o pana acum. De aceea a si devenit crema mea preferata si totodata micul meu secret de beauty in fiecare dimineata si in fiecare seara.

Personal, consider aceasta crema ... the ultimate experience. Pe langa hidratarea intensa si de durata, crema se aplica foarte usor (prin intermediul aplicatorului), este absorbita in piele si o lasa catifelata si pregatita pentru aplicarea machiajului.

Crema poate fi folosita si ziua, dar si noaptea, ceea ce te scapa de necesitatea de a avea doua creme de fata. De asemenea, parfumul cremei este foarte placut si te invaluie, inducand o stare de relaxare si fericire (care ma cuprinde de fiecare data cand o folosesc).

Chanel Hydramax+ Active este o experienta care trebuie incercata!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

  1. Am incercat-o si eu pt o saptamana si intr-adevar e foarte buna. E hidratanta, lasa o piele catifelata si nu incarca fata. Mi-a placut tare mult. dar...e atat de scumpa :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...