English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 13 octombrie 2010

Reduceri la pantofi si haine (...si nu numai)

Hey!

Am gasit niste cupoane de reduceri care ar putea fi utile.

Primul cupon reprezinta o reducere de 20% pe care o puteti folosi in magazinele Otter si Geox pentru orice articol de incaltaminte. Acesta este valabil pana la 30.11.2010 si poate fi decupat din revista The One (numarul de Octombrie - cel cu ochelari 3D).

Celelalte cupoane sunt din Ghidul TV gratuit Oblique (eu l-am luat din Billa). Aici gasim:
  • 20% reducere la pantofii Manas (2 cupoane);
  • 5% reducere Ma Dame (3 cupoane);
  • 25% reducere la ochelarii de soare Optiplaza
De asemenea, mai sunt oferte pentru terenuri de tenis, tablouri, service Badsi, mancare greceasca si stingatoare :)).

Sper sa va ajute!
From Mona with Gloss

P.s.: eu am vrut sa folosesc reducerea la pantofii Manas, dar magazinul nu prea mi-a facut o impresie atat de buna. Dar o sa va povestesc asta intr-un alt post.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...