English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 28 octombrie 2010

Primul rimel cu vibratii de la Maybelline

Primul a fost Oscillation de la Lancome, dupa care a urmat Turbo Lash de la Estee Lauder...

Acum a aparut primul rimel cu oscilatii de la Maybelline. Acesta se numeste Pulse perfection vibrating mascara. Si daca primele costau in jur de 150-170 lei, rimelul de la Maybelline costa 49.98 lei.
Rimelul ajuta la conturarea perfecta a genelor, fara sa le incarce, creand o culoare intensa si stralucitoare.

Cu 7000 de vibratii pe aplicare, rimelul promite volum, alungire, dar si arcuire. Si de asemenea, creaza miscarea de zig zag cu care ar trebui aplicat orice rimel, dar de data asta fara efort.

Maybelline Pulse perfection este disponibil si in varianta waterproof, asa ca ofera tot ce iti poti dori de la un rimel!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

11 comentarii:

  1. Buna. Nu stii unde as gasi un rimel dintr-acesta? M-ar interesa, f bun rimelul, am testat de la o prietena, care si-l luase in Italia. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey! Deocamdata nu am vazut rimelul in magazine, dar trebuie sa apara in curand. Si eu il caut, asa ca o sa iti spun imediat cum o sa-l gasesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si nu rata revista Beau Monde din luna decembrie deoarece il poti primi cadou!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum de le aflii toate, Mona? ... Multumesc mult! O seara superba! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am gasit rimelul respectiv in revista Beau Monde. Erau alte rimeluri mai putin cel pe care il vroiam. Tu ai gasit? Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu l-am gasit din a doua incercare. La primul chiosc am gasit Volum` Express, dar la al doilea avea Pulse Perfection. Mai cauta pentru ca sigur o sa gasesti! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey! Ai reusit sa gasesti rimelul? Sa stii ca eu am fost ieri sa intreb la chioscul de la care l-am cumparat eu si nu mai aveau revista Beau Monde :( Daca o mai vad pe undeva o sa iti spun. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am gasit. :(. Te rog anunta-ma unde vezi. Pupic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah, Mona, am avut un noroc teribil azi! Am fost la cumparaturi in militari si am gasit 2 reviste Beau Monde, culme ultimele, si ghici ce rimel aveau? Rimelul cu vibratii. Intr-un final! Aleluia! In zilele urmatoare il voi folosi si-ti voi impartasi parerea... Pana atunci, numai bine si multumesc inca o data pt ca m-ai informat in legatura cu aparitia rimelului mult ravnit in revista Beau Monde. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo! Ma bucur foarte mult pentru tine ca l-ai gasit! Eu am mai intrebat, dar nu am mai avut succes. Sper sa iti placa sa il folosesti si imi pare bine daca am putut sa te ajut! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am folosit o perioada acest rimel si nu pot spune ca mi-a placut prea mult.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...